juni, juli, augusti och sommaren

Sommarplaner?

Först och främst och mest av allt vill jag bara bli klar med uppsatsen som hänger över som en skugga i en dåligt upplyst gränd. Läskigt minst sagt och lägg till en massa tvivel. Sen ska jag skriva klart min ”att (försöka) läsa i sommar” lista, och filmerna. Glöm inte filmerna! Förutom det då? Här är vad jag vill göra, sånt som absolut inte är livsförändrande på något sätt, men ändå…

  • Vidröra min grannes otroligt söta lilla, unge.
  • Vara uppe ett helt dygn.
  • Ha en picknick, utomhus.
  • Läsa en barnbok på franska. (!!)
  • Cykla mer än 500 meter. (?)
  • Baka något nytt en gång i veckan, eller så ofta jag orkar.
  • Använda den oanvända basketbollen. (fast det kommer jag ångra att jag skrev)
Det var nog allt hittills.

v Vidröra min grannes otroligt söta lilla, unge.

v Vara uppe ett helt dygn.

v Ha en picknick, utomhus.

v Läsa en barnbok på franska. (!!)

v Cykla mer än 500 meter. (?)

v Baka något nytt en gång i veckan, eller så ofta jag orkar.

v Använda den oanvända basketbollen. (fast det kommer jag ångra att jag skrev)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0